Рівень довіри українців до "ПриватБанку" повільно, але впевнено падає.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЩодня на різні портали надходить безліч скарг, як банк несправедливо закриває рахунки клієнтам і знімає комісію, а також ігнорує, коли ті звертаються за допомогою.
З багатьох причин українці навіть відмовляються від "ПриватБанку" і змінюють інші установи, надійніші. З такою думкою негативний відгук написала клієнтка на порталі "Оtzyvua". Через постійне ігнорування вона розчарувалася у банку.
Жінка має рахунок ФОП у "ПриватБанку" і щоразу, коли намагається звернутися за допомогою до його працівників, її хочуть якнайшвидше позбутися.
"Намагаюся звернутися на гарячу лінію за допомогою, завжди чую одну і ту ж відповідь "ми не знаємо, ми переключимо на фахівця" і далі ніхто не бере трубку", - поділилася вона.
Клієнтці жодного разу не надали допомогу дистанційно на гарячій лінії, тому вона змушена вирішувати свої проблеми лише у відділенні. І навіть не це відгук вона не дочекалася відповіді від "ПриватБанку".
"Думаю поміняти банк", - заявила українка.
Нагадаємо, що ПриватБанк просить чекати на три роки: пояснює, що це нормально.
Раніше ми повідомляли, що ПриватБанк скасовує комісії з переказів: хто може скористатися.
Також стало відомо, що ПриватБанк запускає нові карти: що зміниться для отримувачів пенсій та соцвиплат.