Клієнти держфінустанови "Ощадбанк", зокрема пенсіонери, вже кілька місяців стикаються з серйозними проблемами під час зняття готівки в банкоматах. Люди, яким і без того важко, чекають на повернення своїх пенсійних грошей уже по чотири місяці, але в банку поки що не реагують.

Про це повідомляє Мінфін. Однією з таких постраждалих стала пенсіонерка, яка втратила 2000 гривень при спробі зняти їх з банкомату.

"8 липня 2024 року я скористалася банкоматом у приміщенні вашого банку, щоб зняти готівку в сумі 2000 грн. На жаль, банкомат не видав готівку, але сума була знята з мого рахунку" - пише українка у зверненні.

Банкомат "Ощадбанка". Фото з відкритих джерел
Банкомат "Ощадбанка". Фото з відкритих джерел

Жінка подала заявку на повернення коштів, однак пройшли вже чотири місяці, а гроші досі не повернули, і з боку банку не було жодної відповіді.

Популярні новини зараз
Пропонують заощадити, а в результаті ви залишитеся без грошей: клієнти Vodafone піднімають бунт "Нафтогаз" дав рекомендації власникам газових котлів: рахунки стануть відчутно меншими Проїзд дорожчає, пільги обмежують: які зміни чекають українців Конфіскують майно без рішення суду: податковій надали широкі повноваження
Показати ще

У своєму зверненні пенсіонерка зазначає, що ці гроші були життєво необхідними для її лікування та харчування, і без них вона фактично залишилася без засобів до існування. Обурена байдужістю банку, вона погрожує звернутися до Національного банку України та інших контролюючих органів, якщо питання не вирішать протягом одного тижня.

В Ощадбанку радять у таких випадках негайно звертатися на гарячу лінію 0-800-210-800, після чого подавати заявку на повернення коштів. За правилами, банк повинен вирішити питання протягом 30 днів. Однак, як показує приклад пенсіонерки, ці терміни далеко не завжди дотримуються.

Нагадаємо, Ощадбанк спростив умови кредитування: кому видадуть гроші на пільгових умовах

Раніше ми розповідали, що "Ощадбанк" скасував комісію за популярну послугу

Також, Нацбанк готується скасувати копійки: що це означає