Щомісяця ми всі маємо платити за комунальні послуги, включаючи електроенергію. Але що робити, якщо не вдається надіслати показники лічильника? ДТЕК пояснив, які можуть бути причини та як діяти в таких ситуаціях.

  • Вимкнений лічильник. Можливо, у вашому будинку припинили подачу електроенергії на вимогу постачальника або через борги. Переконайтеся, що ваш лічильник працює.
  • Новий лічильник. Якщо лічильник нещодавно встановлено, система може не зареєструвати його. У такому разі зачекайте кілька днів і спробуйте знову.

Заміна електролічильника. Фото: скрін youtube
Заміна електролічильника. Фото: скрін youtube

  • Занадто великі показники. Якщо Ви надіслали надто велике значення, воно може не пройти. Переконайтеся, що ваші дані правильні, і надішліть їх на електронну пошту компанії-постачальника.
  • Занадто маленькі показники Якщо надіслані показники значно менші, ніж попередні, система може їх не прийняти. У такому випадку також слід написати в компанію-постачальника послуг.

Технічний збій. Іноді програмне забезпечення може тимчасово не працювати. Спробуйте надіслати дані пізніше.

Якщо у Вас зламався лічильник, важливо повідомити про це компанії-постачальнику якнайшвидше, щоб уникнути проблем з оплатою.

Нагадаємо, українцям нагадали ще один спосіб заощаджувати на електриці: порахувати можна все

Популярні новини зараз
Без згоди не заберуть: хто має імунітет від мобілізації Школярів триматимуть у їжакових рукавицях: заборонять те, до чого звикли роками Фінансова допомога від ЮНІСЕФ: хто і як може отримати По 3600 грн щомісяця виплачуватимуть пенсіонерам: хто може отримати гроші
Показати ще

Раніше ми писали про те, що передавати показники потрібно правильно: у "Київтеплоенерго" застерегли від помилок

Читайте також: холодильник, комп'ютер і навіть смартфон: як користуватися технікою, щоб не переплачувати за світло