Щомісяця ми всі маємо платити за комунальні послуги, включаючи електроенергію. Але що робити, якщо не вдається надіслати показники лічильника? ДТЕК пояснив, які можуть бути причини та як діяти в таких ситуаціях.

  • Вимкнений лічильник. Можливо, у вашому будинку припинили подачу електроенергії на вимогу постачальника або через борги. Переконайтеся, що ваш лічильник працює.
  • Новий лічильник. Якщо лічильник нещодавно встановлено, система може не зареєструвати його. У такому разі зачекайте кілька днів і спробуйте знову.

Заміна електролічильника. Фото: скрін youtube
Заміна електролічильника. Фото: скрін youtube

  • Занадто великі показники. Якщо Ви надіслали надто велике значення, воно може не пройти. Переконайтеся, що ваші дані правильні, і надішліть їх на електронну пошту компанії-постачальника.
  • Занадто маленькі показники Якщо надіслані показники значно менші, ніж попередні, система може їх не прийняти. У такому випадку також слід написати в компанію-постачальника послуг.

Технічний збій. Іноді програмне забезпечення може тимчасово не працювати. Спробуйте надіслати дані пізніше.

Якщо у Вас зламався лічильник, важливо повідомити про це компанії-постачальнику якнайшвидше, щоб уникнути проблем з оплатою.

Нагадаємо, українцям нагадали ще один спосіб заощаджувати на електриці: порахувати можна все

Популярні новини зараз
Для українців вигадали нові платіжки: тарифи не підніматимуть, але платити доведеться більше Чоловікам можуть дати більше часу на ТЦК: нардеп вважає, що це необхідно Українці отримають від ПФУ нові виплати, і це не пенсія: кому прийдуть додаткові гроші Пенсіонери отримають "бонус" у 500 гривень: чекати не довго
Показати ще

Раніше ми писали про те, що передавати показники потрібно правильно: у "Київтеплоенерго" застерегли від помилок

Читайте також: холодильник, комп'ютер і навіть смартфон: як користуватися технікою, щоб не переплачувати за світло