Клієнт ПриватБанку зазначив, що під час оплати через Google Pay з карти зняли додатковоу комісію. Згідно з поясненням банку, проблема полягала у тому, що веб-сайт, на якому відбувалася оплата, налаштував транзакцію як переказ коштів, а не оплату конкретного товару чи послуги.

Нові можливості в додатку "Термінал". Фото: скриншот ПриватБанк
Нові можливості в додатку "Термінал". Фото: скриншот ПриватБанк

Прийшов запит у додатку на списання 46,24 грн, після підтвердження операції зняло 51,24. В виписці було зазначено комісію у 5 грн.

Це призвело до застосування комісії, встановленої для переказів коштів з картки. Оператор пояснив, що це була комісія за операцію згідно з тарифами банку, які складають 0.5% від суми (мінімум 5 грн).

При використанні сторонніх сервісів, таких як Google Pay, клієнтам рекомендується перевіряти умови обслуговування своєї картки для отримання повної інформації про можливі комісії.

Популярні новини зараз
Переїжджати або мерзнути всю зиму: мешканці висоток можуть залишитися без тепла та питної води Українцям підказали, як відмовитись від результатів ВЛК – важливі нюанси, про які не скажуть лікарі Можливо, це другий шанс: українським абітурієнтам змінили результати НМТ - остаточні бали можуть здивувати Київстар піднімає тарифи на 100%: чим це аргументують
Показати ще

Звідси виникає ситуація, коли користувачам слід бути уважними при здійсненні платежів через зовнішні платіжні системи, оскільки умови та вимоги можуть відрізнятися від тих, що зазвичай представлені на веб-сайті банку.

Також наш портал інформував, клієнти ПриватБанку скаржаться на списання подвійної комісії: чому доводиться платити більше

Раніше Знай.ua стало відомо про те, що через збій в додатку Monobank українці втрачають гроші: у пастку може потрапити кожен

Вам буде цікаво дізнатися ПриватБанк порадував українських студентів: при покупках частина суми повертатиметься на картку