Українці стикаються з несподіваним списанням коштів з банківської картки навіть у випадку, коли вони не користуються нею.

Нещодавно один із клієнтів Ощадбанку поділився своєю історією у коментарях під публікацією банку на сторінці у Facebook. Чоловік розповів, що вже давно не користується послугами державного банку. Його картка вже прострочена, і ніяких боргів перед банком він ніколи не мав. Ця картка була відкрита "добровільно-примусово" для отримання допомоги як ветерану війни.

"Ощадбанк". Фото: скрін youtube
"Ощадбанк". Фото: скрін youtube

Зараз клієнт знаходиться на лікуванні, і його дуже обурює те, що Ощадбанк продовжує нараховувати абонплату за невикористання рахунку. Чоловік отримує повідомлення про списання коштів, хоч і не користується послугами банку. Він вважає це несправедливим і називає представників банку аферистами, вимагаючи припинити такі списання.

Банк відреагував на цю скаргу. У відповідь працівник Ощадбанку пояснив, що комісія за обслуговування неактивного карткового рахунку передбачена тарифами банку. Вона утримується лише тоді, коли по рахунку протягом 12 місяців немає руху коштів.

Популярні новини зараз
Українців, які відкладали долари чи євро змусять сплатити штраф: 20% від суми Нові правила мобілізації: як зрозуміти, чи має законну силу повістка, яку вам вручають Блокування пенсійних карток: ПриватБанк залишає стареньких без грошей на життя Готуйтеся до нових платіжок: для українців подорожчають дві важливі комунальні послуги
Показати ще

Для уникнення таких списань клієнту рекомендується провести будь-яку активну операцію, наприклад:

  • переказати кошти;
  • зняти гроші;
  • зробити розрахунок в мережі Інтернет чи торговій мережі;
  • поповнити карту чи рахунок з іншої карти.

Це дозволить уникнути нарахування комісії за обслуговування неактивного рахунку. Представник банку також зазначив, що достатньо провести будь-яку активну операцію навіть на 1 гривню, і комісія списуватися не буде.

Якщо рахунком не користуються взагалі та зарахувань на нього не очікується, представник банку радить закрити рахунок, як тільки з'явиться така можливість. Це дозволить уникнути непередбачуваних списань у майбутньому.

Нагадаємо, Почали зникати депозити: клієнти ПриватБанку не знають, де шукати свої заощадження

Раніше ми розповідали, що "Заблокували рахунки та розірвали договір": ПриватБанк здивував українців "сервісом"

Також, Вибачте, банк безсилий: у клієнтів "Привату" зникають з карт останні гроші