Українці стикаються з несподіваним списанням коштів з банківської картки навіть у випадку, коли вони не користуються нею.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяНещодавно один із клієнтів Ощадбанку поділився своєю історією у коментарях під
Зараз клієнт знаходиться на лікуванні, і його дуже обурює те, що Ощадбанк продовжує нараховувати абонплату за невикористання рахунку. Чоловік отримує повідомлення про списання коштів, хоч і не користується послугами банку. Він вважає це несправедливим і називає представників банку аферистами, вимагаючи припинити такі списання.
Банк відреагував на цю скаргу. У відповідь працівник Ощадбанку пояснив, що комісія за обслуговування неактивного карткового рахунку передбачена тарифами банку. Вона утримується лише тоді, коли по рахунку протягом 12 місяців немає руху коштів.
Для уникнення таких списань клієнту рекомендується провести будь-яку активну операцію, наприклад:
- переказати кошти;
- зняти гроші;
- зробити розрахунок в мережі Інтернет чи торговій мережі;
- поповнити карту чи рахунок з іншої карти.
Це дозволить уникнути нарахування комісії за обслуговування неактивного рахунку. Представник банку також зазначив, що достатньо провести будь-яку активну операцію навіть на 1 гривню, і комісія списуватися не буде.
Якщо рахунком не користуються взагалі та зарахувань на нього не очікується, представник банку радить закрити рахунок, як тільки з'явиться така можливість. Це дозволить уникнути непередбачуваних списань у майбутньому.
Нагадаємо, Почали зникати депозити: клієнти ПриватБанку не знають, де шукати свої заощадження
Раніше ми розповідали, що "Заблокували рахунки та розірвали договір": ПриватБанк здивував українців "сервісом"
Також, Вибачте, банк безсилий: у клієнтів "Привату" зникають з карт останні гроші