У Lifecell пояснили, що відбувається з мобільним номером, якщо ним довго не користуватися. Один з абонентів вирішив уточнити, чи буде його номер знову продаватися як новий, якщо він не користуватиметься ним тривалий час.

Якщо номер не використовується і його деактивують за життєвим циклом, всі дані абонента будуть видалені. Після цього номер може бути перевиданий (проданий як новий) або залишитися зарезервованим для внутрішніх потреб компанії.

"Не пропустіть цей критичний момент: Ваш Lifecell номер може зникнути за лічені дні
телефон/лайфселл фото з інтернету

Номер активний протягом 365 календарних днів від дня поповнення рахунку на суму 10 грн або більше одним платежем. Тобто, день поповнення рахунку + наступні 364 дні.

Якщо рахунок не поповнюється протягом 365 днів, всі вихідні послуги за цим номером будуть заблоковані. Це означає, що абонент не зможе здійснювати дзвінки, відправляти SMS чи використовувати мобільний інтернет.

Популярні новини зараз
Штрафи, документи, дипломи, картки та навіть сім'я: які дані з липня потрапляють до ТЦК Як оновити дані, щоб не йти в ТЦК: українцям підказали швидкі альтернативи Весь світ може більше не побачити легендарних ABBA разом: один із музикантів розкрив таємницю Власники квартир та будинків отримають космічні штрафи, якщо не встигнуть до 1 липня – що треба зробити
Показати ще

людина з телефоном
людина з телефоном

Після блокування вихідних послуг, протягом наступних 30 календарних днів, номер буде доступний лише для вхідних дзвінків. Це означає, що абонент ще може отримувати дзвінки та SMS, але не зможе самостійно користуватися послугами.

Якщо протягом цих 30 днів рахунок не буде поповнений на суму 10 грн або більше одним платежем, номер буде повністю відключений від мережі Lifecell. Це означає, що абонент більше не зможе користуватися цим номером у мережі Lifecell.

Lifecell / фото: Pinterest
Lifecell / фото: Pinterest

Після того, як номер був відключений через закінчення терміну дії, абоненти можуть дізнатися про технічні можливості його повторного використання. Для цього потрібно звернутися до call-центру Lifecell за номером 5433 (безкоштовно в мережі Lifecell) або 0 (800) 20 5433 (безкоштовно в межах України).

Нагадаємо, "Готові три шкури здерти": абоненти Vodafone шоковані непідйомними тарифами та постійними обривами зв'язку

Раніше ми писали про те, що "Гроші на вітер": абоненти Lifecell скаржаться на "драконівські" тарифи за зв'язок, що працює через один раз

Вам буде цікаво дізнатися "Київстар" зізнався, що ховає від абонентів дешеві тарифи: "Пакети не потрібні, триває дискримінація"