У Monobank стався збій, через який оплата за товар загубилася в системі. Про це свідчить відгук клієнта на порталі "Мінфін".
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяУкраїнець розповів, що розплатився карткою Monobank у магазині за новенький холодильник. Однак, сума у розмірі 29 тисяч гривень не надійшла на рахунок продавця.
Клієнт відразу ж звернувся до служби підтримки, де йому заявили, що повернення коштів доведеться очікувати понад два тижні. На цей час чоловік залишився без грошей та товару, який фактично вже був сплачений.
"Дзвонимо в службу підтримки, ті відповідають, що чекати на рішення потрібно 16 днів. Півмісяця! Це якась дич. А ці 16 днів вони будуть користуватися моїми коштами. Це що, це нормально? А я сидітиму без грошей і без товару, який купив та сплатив", - поділився українець.
Крім того, чоловікові заявили, що якщо у встановлений термін повернути гроші не вийде, то на нього чекають додаткові витрати.
"Ще вони сказали, що якщо не вдасться повернути, то я повинен заплатити їм 19 $ за подальший пошук грошей", - обурився клієнт.
Фахівці Monobank відреагували на скаргу та пообіцяли клієнту посприяти у вирішенні проблеми.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, ануляція відсотків і "штраф": Monobank попередив власників депозитів.
Також наш портал інформував, гроші "зависають" у системі: клієнтів Monobank попередили про збої.
Крім того, ми писали, за оплату комуналки через "Приват24" можна отримати гроші: у ПриватБанку назвали умови.