Через дефіцит електроенергії українці змушені переживати тривалі перерви у подачі світла, які можуть тривати понад чотири години, навіть не дивлячись на заплановані графіки енергопостачання.

Сергій Коваленко, генеральний директор компанії-постачальника електроенергії YASNO, розкриває, що існують три типи зон у графіках енергопостачання: темно-сіра (коли електроенергія абсолютно відсутня), світло-сіра (коли енергія постачається, але обсяги недостатні), та біла (гарантована наявність світла). Для збереження балансу між попитом та пропозицією, іноді потрібно вимкнути споживачів у світло-сірих зонах.

Енергетика // Getty Images
Енергетика // Getty Images

Це може здатися несправедливим, але потрібно розуміти, що це необхідна міра в умовах обмежених ресурсів. Важливим є розуміння з боку споживачів, тому генеральний директор закликає до терпіння в складні моменти.

«Світла немає сім годин, потім півтори-дві години є (закладаю час на перемикання), а потім знову немає… Проте прошу поставитися із розумінням до ситуації. Колеги обов'язково знайдуть збалансований вихід із ситуації", – зазначив голова компанії.

Популярні новини зараз
На які спеціальності є сенс вступати: поради для абітурієнтів Українцям стане складніше переоформити авто: що зміниться "Нафтогаз" та "Газмережі" дали час до 5 липня: що має зробити кожен споживач В Україні змінюються вимоги до пенсійного стажу: кому доведеться працювати ще 5 років
Показати ще

Зараз ситуація досягла критичної межі, як свідчить максимальний обсяг імпорту, який складає 1,7 ГВт-год. Це означає, що поточний рівень економії електроенергії виявляється недостатнім.

У цих умовах, споживачам слід бути готовим до можливих перерв у постачанні світла та розуміти, що співпраця та взаєморозуміння є ключовими чинниками у подоланні енергетичних викликів країни.

Нагадаємо, Єдиного тарифу на світло не буде: який сюрприз готують в уряді

Раніше ми розповідали, Хто вже платить 8 гривень за кіловат: більшість українців такий тариф розорить