Абоненти обурені підозрілими збоями у роботі мобільного оператора Vodafone, внаслідок яких доводиться переплачувати за зв'язок. Про це свідчать скарги у коментарях на facebook-сторінці компанії.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяАбонентка Vodafone висловила невдоволення у зв'язку з якістю роботи оператора. За її словами, поганий зв'язок доповнюється іншими несподіваними "сюрпризами".
Так, трапляються випадки, коли після поповнення рахунку не відбувається автоматичного підключення тарифу. В результаті таких "збоїв" з абонента списується денна плата і щоб отримати пакет послуг доводиться додатково поповнювати баланс.
"Мало того що звʼязок поганий, так вони ще що придумали, поповнюєш рахунок за добу до підключення тарифу, гроші на рахунку є, достатньо для списання, добу вони не підключають тариф, потім списують денну плату, тим самим вимагаючи поповнити ще раз рахунок на суму якої не достатньо", - поскаржилася українка.
Фахівці Vodafone відреагували на скаргу та запропонували клієнтці подати офіційне звернення, щоб приватно розібратися у неприємному інциденті.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, Vodafone попередив клієнтів про важливі зміни: що буде з номерами, якими ви користувалися багато років.
Також наш портал інформував, пропонують тарифи, які неможливо знайти: абоненти Київстару отримують дивні пропозиції.
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, безкоштовні гігабайти протягом 6 місяців: абонентів Vodafone ощасливили халявою.