Ми знаємо, наскільки це невдячна справа, проте щоб уникнути труднощів, робити це потрібно. Зараз саме час передати свідчення лічильників, і вам варто не відкладати це на останній день місяця.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЧасто 1 числа "Київводоканал" отримує багато повідомлень від тих, хто забув або не встиг передати дані, а в останні дні місяця сервіси перевантажені та можуть зависати через велике навантаження.
Як наслідок – багато скарг, поспіхом неправильно передані показники або зовсім забув і не встиг учасно.
Щоб уникнути цих проблем, передайте свідчення вже зараз. Найзручніший спосіб – скористатися онлайн-сервісами:
- Мобільні програми Viber та Telegram:
- Viber
- Telegram: перейти за посиланням
- Сайт Київводоканалу, натиснувши "надати свідчення" на vodokanal.kiev.ua
- Особистий кабінет Київводоканалу: my.vodokanal.kiev.ua
Якщо ви не можете передати онлайн-свідчення, це можна зробити за телефоном контакт-центру Київводоканалу: (044) 202-02-02 або КК "ЦКС": 247-40-40, 0-800-404-407.
Також ви можете записати свідчення у відповідній графі платіжного повідомлення під час оплати у банківських установах.
Нагадаємо, заплатили більше, ніж намотав лічильник: чому в платіжках з'являються "зайві" суми
Раніше ми писали про те, що платіжки за світло розраховуватимуть за різними коефіцієнтами: кому дадуть шанс заощадити
Крім того, Знай.ua повідомляв, у ремні буде не так багато: "Нафтогаз" попередив про важливу процедуру для всіх споживачів