Мобільний оператор "Kyivstar" вирішив змінити кілька тарифних планів, щоб збалансувати зростаючі витрати на обслуговування абонентів та надходження.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяПрезидент компанії Олександр Комаров повідомив, що абонентам пропонують два варіанти:
- Перейти на новий тарифний план із великим обсягом послуг.
- Вибрати більш дешевий тарифний план із меншим обсягом послуг.
За словами Комарова, зростання споживання, інфляція та девальвація змушують усіх виробників та сервіс-провайдерів підвищувати ціни. Це перше підвищення тарифів із початку війни.
Зміни стосуватимуться тарифів, які не змінювалися кілька років, незважаючи на інфляцію, що досягла приблизно 20% за останні два роки.
Одним із ключових факторів інфляції є ціни на електроенергію, які для "Kyivstar" зросли більш ніж на 100%. Також значна частина інвестицій компанії здійснюється у валюті, що стало особливо помітним на тлі 45% девальвації гривні із грудня 2021 року.
При цьому споживання мобільного інтернету зросло, а попит на голосові послуги знизився.
Важливо відзначити, що підвищення тарифів торкнеться лише частини клієнтської бази. У "Київстарі" діє правило, згідно з яким тарифи не змінюються протягом 12 місяців для нових клієнтів.
"У нас є правило. Ми не змінюємо тарифи протягом 12 місяців. Наприклад, якщо у нас є нова клієнтська база, яка підключилася менш ніж за рік до цього моменту, їх тарифи ми не чіпаємо... Всі ці клієнти протягом 12 місяців мають імунітет від ініціативи із пропозицією змінити тарифний план з боку компанії", – заявив Комаров.
Раніше Знай.ua стало відомо про те, що ви спите, а ваш телефон відправляє платні СМС: українців попередили про "ділки" Vodafone
Вам цікаво буде дізнатися, ціну підняли, а попередити забули: українка обурилася свавіллям "Київстар"