Жінка розповіла, що мобільний оператор "Київстар" раптово підняв тариф на її номер на 45 гривень. Це її дуже засмутило і розчарувало, особливо тому, що мережа не завжди добре працює.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяУ своєму коментарі до публікації компанії, що була залишена 16 травня, жінка висловила свою обуреність щодо збільшення вартості послуг без належного попередження чи пояснення від Київстару. Вона питає, чому тарифи зростають, а якості зв'язку не стає краще, адже це несправедливо для споживачів.
У відповідь на це, представники компанії "Київстар" стверджують, що зміни в ціновій політиці стали необхідні внаслідок складної економічної ситуації в країні. Вони вказують на те, що підвищення цін на тарифи - це непростий, але необхідний крок, який дозволить компанії зберегти стабільність та якість своїх послуг.
При цьому Київстар обіцяє додаткові переваги для своїх клієнтів разом із збільшенням тарифів, такі як додаткові хвилини на дзвінки до інших мереж та більше мобільного інтернету. Це, за їхніми словами, має відшкодувати збільшення вартості тарифних планів.
Проте деякі абоненти висловлюють обурення тим, що не отримали попереджень від оператора щодо зміни вартості послуг. У свою чергу, представники компанії наголошують, що вони виконують всі законні вимоги та інформують клієнтів про будь-які зміни не пізніше, ніж за 7 днів до їх введення в дію, згідно із законодавством про телекомунікації.
Ось, деякі коментарі людей:
Нагадаємо, дрібниця, а приємно: послугу буде "скорочено": Київстар терміново звернувся до українців із правилом для зв'язку
Вам буде цікаво дізнатися "Київстар" готує хвилю подорожчань