До мобільного оператора Vodafone звернулися із проблемою, що виникає щоразу після поповнення рахунку.

Абонент Vodafone поскаржився, що йому доводиться платити щодня тариф 15 грн після того, як він поповнює рахунок на 4 тижні.

Vodafone. Фото: скрін youtube
Vodafone. Фото: скрін youtube

Як мені поповнити тариф, щоб сплатити тільки пакет на місяць, а не платити ще за смердючий денний тариф? Чи це зроблено спеціально, щоб обдерти до останнього? Я не бажаю вашої послуги за 15 грн, чи можна її відключити і не нав'язувати мені? - запитав користувач.

Як виявилося, у мобільного оператора все не так просто, і для того, щоб кошти потрапили на рахунок, слід зателефонувати, набравши певний набір цифр і знаків. Про це розповіли у прес-службі оператора, а також підтвердили інші користувачі.

Популярні новини зараз
Пенсіонерам приготували доплати: хто отримає надбавку до пенсії понад 2 тисячі гривень Є умова, вводять ліміт на 30 днів: що буде з тарифом на світло з 1 грудня Плюс 2361 грн на картку щомісяця: хтось із пенсіонерів у 2025 році отримає солідний бонус В Україні 60-річні більше не зможуть вийти на пенсію: коли та як зміняться вимоги до стажу
Показати ще

Плата за місячний пакет послуг знімається автоматично. Це відбувається рівно через місяць від дати, коли пакет було підключено минулого місяця (з 00:00 до 8:00) або через 4 тижні.

Якщо на рахунку недостатньо коштів на оплату пакета послуг на місяць, то автоматично відбувається перехід на денний тариф, в якому є обов'язковий платіж незалежно від користування. Надалі кожен день з 00:00 до 8:00 система перевірятиме стан вашого рахунку і, як тільки там буде достатня сума, автоматично підключиться пакет послуг на місяць. Або ви можете це зробити самостійно – за допомогою комбінації *101*444#.

Ці умови не є нововведеннями, і існують з моменту створення тарифів у всіх операторів, зазначили у Vodafone.

Скриншот коментаря
Скриншот коментаря

Таку ж інформацію надав старіший абонент мобільного оператора.

[quote author=" - порадили українці."]Після поповнення потрібно набрати *101*444# та виклик. Оплачується майже відразу і дочекатися смс про підключення тарифу і лише користуватися.

Скриншот коментаря
Скриншот коментаря

Нагадаємо, що Vodafone попередив клієнтів про важливі зміни: що буде з номерами, якими ви користувалися багато років.

Раніше ми повідомляли, що гроші списують, а за що незрозуміло: абоненти "Київстар" не дораховуються своїх кревних.