Після 18 травня Україна може зіткнутися із серйозним викликом – паливним колапсом. Це попередження пролунало від засновника логістичної групи компаній "Прайм" Дмитра Леушкіна.

За його словами, введення мобілізаційного закону 18 травня може призвести до того, що водії вантажівок, які перевозять не тільки паливо, а й інші необхідні товари, зіткнуться з перешкодами на шляху за кордон через брак актуальних даних у ТЦК.

Паливо, скріншот: YouTube
Паливо, скріншот: YouTube

"Від 18 числа за кордон перестануть пускати вантажівки з водіями, які не мають QR-коду. А такий код, як ви розумієте, це ТЦК та ВЛК. Якщо таке станеться, то у нас буде паливна криза, тому вже на порозі. І це питання мене зараз непокоїть більше, ніж нові акцизи, які ви погодили, що ми імпортуємо все”, – каже Леушкін.

На його думку, написати закон і реалізувати його – це дві різні речі:

Популярні новини зараз
Окупанти продовжують принижуватись перед Китаєм: тепер готові продати стратегічну територію Пенсіонерів змусять працювати на п’ять років довше – хто може забути про пенсію у 60 років Доплата 20% від розміру пенсії: кому з пенсіонерів підкинуть грошенят Нові правила для водіїв: де і коли можуть перевіряти військовий квиток
Показати ще

"Це вирішувати повинен кожен водій, ТЦК, а потім ВЛК. А потім, може, бронь, але це неточно. Ви розумієте, що між цим може бути. Два тижні – це запас на АЗС. Максимум на два тижні".

Нагадаємо, що 13 травня ціни на паливо на АЗС було знижено, але в середині травня вони можуть знову зрости. Варто також зазначити, що ціни на паливо можуть відрізнятися у різних мережах АЗС Київської області, включаючи ОККО, SOCAR, Авантаж 7 та інші.

Нагадаємо про нові тарифи на газ в Україні: скільки він коштуватиме до квітня 2025 року

Раніше ми писали про те, що доведеться ходити пішки : в Україні знову "злетять" ціни на пальне