Клієнтка ПриватБанку скаржиться, що її картка раптово була заблокована без попередження під час телефонної розмови з банком. Під час цієї розмови, коли вона відповіла на запитання про місце видачі паспорта, операторка сказала, що інформація частково вірна, і вирішила заблокувати їй картку.

У відповідь на її скаргу, ПриватБанк пояснив, що блокування картки може відбуватися для додаткової перевірки і є частиною стандартної процедури захисту коштів клієнтів від можливого шахрайства. Банк попросив клієнтів бути терплячими і з розумінням ставитись до необхідності таких перевірок.

Термінал ПриватБанку. Фото: скрін youtube
Термінал ПриватБанку. Фото: скрін youtube

Банк також запропонував звернутися до онлайн-чату на їхньому сайті для вирішення проблем та можливості провести відеоверифікацію через вебкамеру.

В Україні картки клієнтів можуть бути заблоковані за порушення правил фінансового моніторингу або якщо клієнт не пройшов належну ідентифікацію. У договорах зазвичай зазначається, що банк має право самостійно закрити рахунок, якщо це необхідно, попередивши клієнта письмово.

Популярні новини зараз
21 грн на день, а на місяць – майже 600 грн: "Київстар" приголомшив "грабіжницькими" умовами "Київстар" оголосив про нові зміни: вже з сьогоднішнього дня В Україні хочуть змінити систему соцдопомоги: на що розраховувати людям Вибачте, банк безсилий: у клієнтів "Привату" зникають з карт останні гроші
Показати ще

Клієнти і працівниця ПриватБанку
Клієнти і працівниця ПриватБанку

Банк може припинити співпрацю з клієнтом у випадках:

  1. відсутності операцій та коштів на рахунку протягом 12 місяців.
  2. Смерті клієнта для закриття чи переведення рахунку на спадкоємців.
  3. Невиконання клієнтом договірних зобов'язань, як-от оновлення особистих даних.
  4. Ризику фінансових збитків або погіршення репутації банку.
  5. Обману банку з наданням неправдивої інформації.
  6. Використанні рахунку не за призначенням.
  7. Незаконній діяльності клієнта.
  8. Згідно з вимогами фінансового моніторингу.
  9. Підозрах чи виявленні незаконних операцій.

Це дії для захисту інтересів банку та дотримання законодавства.

Нагадаємо, потрібно надати документи: ПриватБанк звернувся з важливою заявою

Також, Знай.ua писав про помилилися рахунком при переказі коштів: чи варто прощатися з грошима