Деякі українські пенсіонери, які користуються картками ПриватБанку для отримання пенсій, зіткнулися із затримками щодо отримання виплат. Про це свідчать відгуки на порталі Міністерства фінансів України.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяОдин із пенсіонерів, наприклад, оформив картку для отримання пенсії ще у березні, але пенсію так і не було нараховано на його рахунок.
За поясненням представників Пенсійного фонду України, затримка пов'язана з тим, що фонд не отримав від банку необхідні документи для здійснення зарахування пенсії.
Проте співробітники ПриватБанку стверджують, що пенсіонери можуть прискорити отримання своїх виплат самостійно. Для цього їм потрібно повідомити Пенсійний фонд України про реквізити своєї пенсійної картки.
Отримати довідку про реквізити рахунку для нарахування пенсії можна через програму "Приват24".
Пенсіонери повинні зайти у додаток, вибрати відповідне меню, вказати картку та сформувати довідку. Потім вони можуть подати заяву про зміну банківських реквізитів до Пенсійного фонду України у найближчому сервісному центрі або через веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду.
Щоб уникнути подібних ситуацій у майбутньому, рекомендуємо регулярно стежити за станом свого банківського рахунку та своєчасно оновлювати інформацію у Пенсійному фонді України, особливо якщо були зміни до банківських даних чи контактної інформації.
Також наш портал інформував, що ПриватБанк вирішив побалувати українців ласими знижками: можна заощадити купу грошей.
Вам буде цікаво дізнатися, що ПриватБанк нагородить активних користувачів "Приват24": що можна отримати