Деякі українські пенсіонери із картками від ПриватБанку стикаються із затримкою нарахування виплат. Про це свідчить один із відгуків на порталі "Мінфін".

Українець розповів, що оформив пенсійну картку від ПриватБанку ще в середині березня, але станом на початок травня так і не отримав очікуваних виплат. У ПФУ його запевнили, що не одержали від банку необхідних документів для зарахування пенсії.

Карта ПриватБанку. Фото: скрін youtube
Карта ПриватБанку. Фото: скрін youtube

"Пенсійну картку я отримав у середині березня. На 2 травня гроші не надійшли. Пенсійний фонд досі не отримав банківських документів на нарахування пенсії та відсилає мене до банку", - поскаржився пенсіонер.

"ПриватБанк", скріншот: YouTube
"ПриватБанк", скріншот: YouTube

Популярні новини зараз
ТЦК заганяють українців у боргову петлю – адвокат розповів про підступну схему Краще на якийсь час переїхати: п'ять областей відключатимуть частіше за інших - список Мобілізація 2024: як держава "закручує гайки" для ухилянтів "Київстар" оголосив про нові зміни: вже з сьогоднішнього дня
Показати ще

Фахівці ПриватБанку заявили, що якщо людина нещодавно оформила пенсійну картку, то, щоб уникнути подібних затримок, можна самостійно передати необхідні дані до ПФУ. Отримати довідку про реквізити рахунку для нарахування пенсії можна через сервіс "Приват24".

"Отримати довідку по рахунку з реквізитами можливо у "Приват24" та надати її за потреби до Пенсійного фонду", - пояснили фахівці фінустанови.

Скарга на ПриватБанк. Фото: скрін Мінфін
Скарга на ПриватБанк. Фото: скрін Мінфін

Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, "пастка", в яку легко потрапити: клієнтів ПриватБанку застерегли від втрати грошей.

Також наш портал інформував, втрачені посилки, "SIM-карткові" дублери та дзвінки рідні: як отримати страховку від шахраїв раз і назавжди.

Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, клієнти Monobank скаржаться на безпричинне блокування карт: навіть переказ 100 гривень може стати "фатальним".