У Держпродспоживслужбі України дали роз’яснення про те, що навіть під час війни українці мають платити за комунальні послуги, такі як електроенергія, вода та газ.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяАле іноді може трапитися, що ці послуги надаються неякісно.Що ж робити в такому випадку? Якщо ви помітили, що комунальні послуги надані неналежним чином, вам потрібно це задокументувати. Можна зробити фотографії пошкоджень.
Потім написати заяву до компанії, яка надає ці послуги. Це звернення можна надіслати рекомендованим листом або вручити особисто, отримавши підтвердження від канцелярії.
Компанія, яка надала послуги, має відповісти на вашу скаргу і провести перевірку. Вони мають з’явитися за вашим викликом протягом доби після отримання претензії. Результати перевірки будуть оформлені актом-претензією.
Якщо ви не згодні з висновками представника компанії, можна внести свої зауваження до цього акту. Якщо проблему не вдається вирішити за допомогою переговорів, ви маєте право звернутися до суду для захисту своїх прав.
Ви маєте право вимагати гарні комунальні послуги. Якщо послуги надані погано, ви можете скористатися зазначеними способами, щоб захистити свої права.
Нагадаємо, що подорожчання до 90%: споживачам анонсували "сюрпризи" рахунках за комуналку
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, вода, світло та газ: що буде з тарифами в Україні з травня 2024 року
Вам буде цікаво дізнатися неточності у платіжках за світло: у YASNO пояснили, як вирішити проблему раз і назавжди