У Держпродспоживслужбі України дали роз’яснення про те, що навіть під час війни українці мають платити за комунальні послуги, такі як електроенергія, вода та газ.

Але іноді може трапитися, що ці послуги надаються неякісно.Що ж робити в такому випадку? Якщо ви помітили, що комунальні послуги надані неналежним чином, вам потрібно це задокументувати. Можна зробити фотографії пошкоджень.

Водопровідна вода / фото: Freepik
Водопровідна вода / фото: Freepik

Потім написати заяву до компанії, яка надає ці послуги. Це звернення можна надіслати рекомендованим листом або вручити особисто, отримавши підтвердження від канцелярії.

Компанія, яка надала послуги, має відповісти на вашу скаргу і провести перевірку. Вони мають з’явитися за вашим викликом протягом доби після отримання претензії. Результати перевірки будуть оформлені актом-претензією.

Популярні новини зараз
Нові правила для водіїв: де і коли можуть перевіряти військовий квиток Як уберегти новий холодильник від постійних відключень світла: запам'ятай ці правила Енергетики проводять рейди по домівках споживачів: кому загрожують серйозні проблеми У YASNO повідомили неприємну новину для тих, хто платить за "нічним" тарифом
Показати ще

Тарифи на світло, скріншот: YouTube
Тарифи на світло, скріншот: YouTube

Якщо ви не згодні з висновками представника компанії, можна внести свої зауваження до цього акту. Якщо проблему не вдається вирішити за допомогою переговорів, ви маєте право звернутися до суду для захисту своїх прав.

Ви маєте право вимагати гарні комунальні послуги. Якщо послуги надані погано, ви можете скористатися зазначеними способами, щоб захистити свої права.

Нагадаємо, що подорожчання до 90%: споживачам анонсували "сюрпризи" рахунках за комуналку

Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, вода, світло та газ: що буде з тарифами в Україні з травня 2024 року

Вам буде цікаво дізнатися неточності у платіжках за світло: у YASNO пояснили, як вирішити проблему раз і назавжди