"Ощадбанк" анонсував нововведення щодо ідентифікації клієнтів через відеодзвінок у контакт-центр банку. Це рішення спрямоване на полегшення доступу до банківських послуг для внутрішньо переміщених осіб, які мають обмеження на рахунках та не можуть відвідати відділення банку з об'єктивних причин.

Згідно із повідомленням Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України, клієнти "Ощадбанку", які мають обмеження за рахунками, можуть скористатися новою послугою і пройти ідентифікацію особи власника рахунку через відеодзвінок.

Ідентифікація абонентів, кадр з відео
Ідентифікація абонентів, кадр з відео

«З 30 квітня 2024 року для клієнтів — внутрішньо переміщених осіб, за рахунками яких встановлено обмеження та які з об'єктивних причин не можуть фізично звернутися до відділення Ощадбанку, буде запроваджено процедуру ідентифікації особи власника рахунку шляхом відеодзвінка до контакт-центру Ощадбанку», — сказано в повідомленні банку.

Для призначення відеодзвінка клієнту необхідно перейти за спеціальним посиланням та обрати бажану дату та час зв'язку з контакт-центром банку.

Популярні новини зараз
Українцям платитимуть подвійні пенсії: чиї гаманці стануть удвічі товщі Повістки чекати не обов'язково: чоловікам пояснили, хто має сам прийти в ТЦК Доплати за стаж у 2025 році: хто з пенсіонерів потрапив до "списків" на підвищення За кіло каші доведеться віддати 93 грн: супермаркети оновили ціни на рис, гречку та макарони
Показати ще

Важливо підкреслити, що для призначення відеодзвінка клієнтам не потрібно вводити свої персональні дані чи реквізити платіжних карток, такі як повний номер картки, строк її дії, ПІН-код чи одноразові ОТР-паролі для підтвердження операцій з використанням платіжної картки в мережі інтернет.

Після реєстрації клієнти можуть отримати подальші інструкції та відповіді на всі свої питання.

Раніше ми розповідали, що Тисячі українців привітають грошима: хто та яку допомогу отримає

Нагадаємо, Пенсія для осіб з I групою інвалідності: що про це відомо