"Ощадбанк" анонсував нововведення щодо ідентифікації клієнтів через відеодзвінок у контакт-центр банку. Це рішення спрямоване на полегшення доступу до банківських послуг для внутрішньо переміщених осіб, які мають обмеження на рахунках та не можуть відвідати відділення банку з об'єктивних причин.

Згідно із повідомленням Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України, клієнти "Ощадбанку", які мають обмеження за рахунками, можуть скористатися новою послугою і пройти ідентифікацію особи власника рахунку через відеодзвінок.

Ідентифікація абонентів, кадр з відео
Ідентифікація абонентів, кадр з відео

«З 30 квітня 2024 року для клієнтів — внутрішньо переміщених осіб, за рахунками яких встановлено обмеження та які з об'єктивних причин не можуть фізично звернутися до відділення Ощадбанку, буде запроваджено процедуру ідентифікації особи власника рахунку шляхом відеодзвінка до контакт-центру Ощадбанку», — сказано в повідомленні банку.

Для призначення відеодзвінка клієнту необхідно перейти за спеціальним посиланням та обрати бажану дату та час зв'язку з контакт-центром банку.

Популярні новини зараз
"Розраховуйте на себе": ДТЕК хоче, щоб українці самі готувалися до зими Асфальт буде плавитись під ногами: в Україну знову повернеться спекотна погода Після ТЦК біжіть у банк: фінустанови вимагають оновлення даних Доведеться заплатити штраф "за заначку": коли доведеться віддати 20% суми
Показати ще

Важливо підкреслити, що для призначення відеодзвінка клієнтам не потрібно вводити свої персональні дані чи реквізити платіжних карток, такі як повний номер картки, строк її дії, ПІН-код чи одноразові ОТР-паролі для підтвердження операцій з використанням платіжної картки в мережі інтернет.

Після реєстрації клієнти можуть отримати подальші інструкції та відповіді на всі свої питання.

Раніше ми розповідали, що Тисячі українців привітають грошима: хто та яку допомогу отримає

Нагадаємо, Пенсія для осіб з I групою інвалідності: що про це відомо