Кожен українець бажає платити за обсяг газу, який був фактично спожитий. Однак нерідко приходять рахунки із сумами, від яких волосся дибки. Щоб цього уникнути, фахівці "Газмереж" звернулися до всіх власників газових лічильників.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяГазовики вкотре нагадали, що споживачі мають час до 5 травня, щоб встигнути оглянути свої лічильники та подати актуальні показники. Це дозволить отримати платіжки за квітень із найточнішими нарахуваннями.
Подача показників стосується всіх споживачів, навіть тих, хто тимчасово не проживає вдома та не "накрутив" жодного кубометра. У разі слід передати постійний показник, що дасть постачальнику розуміння, що споживання за адресою відсутня.
Якщо інформація не передається, то споживач нараховує суму до оплати середнього споживання. Звичайно, це загрожує непорозуміннями з газовою компанією.
Клієнти компанії "Газмережі" можуть передати показники:
- через особистий кабінет;
- через контакт центр: 066-300-2-888 (Vodafone), 098-300-2-888 (Kyivstar), 093-300-2-888 (Lifecell), вибравши цифру 2 в голосовому меню.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, рахунки за доставку не будуть таким тягарем: "Газмережі" розповіли про корисну "фішку".
Також наш портал інформував, готувати їжу на багатті поки не доведеться: скільки буде діяти фіксований тариф на газ.
Крім того, ми писали, стосується власників газових колонок і котлів: "Газмережі" звернулися з важливим попередженням.