Клієнтський досвід у сфері українського мобільного зв'язку іноді може виявитися не найприємнішим, особливо коли ви стикаєтесь із ситуацією, коли ваші кошти закінчуються, а оператор все одно продовжує списувати із вас кошти, доводячи ваш рахунок до стану "мінуса".

Один із клієнтів мобільного оператора Київстар висловив своє невдоволення та запитав, у чому причина такої ситуації, називаючи їхні умови "драконівськими".

користувач з телефоном
користувач з телефоном

У відповідь компанія пояснила, що кошти можуть списуватися, якщо ваш номер залишається активним, і запропонувала скористатися послугою "Відстрочка платежу".

"Відстрочка платежу" – це послуга, яка дає можливість підключитися до оператора навіть у тому випадку, якщо ваш рахунок пішов у мінус. Однак для активації послуги ваш баланс має бути не меншим за 0 грн.

Популярні новини зараз
Тепер без цього документу з дому ні ногою: чоловікам нагадали про штраф від 17 до 25 тисяч гривень Гороскоп на тиждень 20-26 травня для всіх знаків Зодіаку: конфлікт Водоліїв, маскування Терезів та шанс Близнят Сім'ї возз'єднаються, будемо їздити – куди хочемо: астролог назвав дату кінця воєнного стану Vodafone порадував абонентів безкоштовним інтернетом: як отримати
Показати ще

Як підключити цю послугу?

Це можна зробити зателефонувавши за номером 466*35 або відвідавши найближчий магазин оператора з відповідними документами.

Після підключення ви зможете керувати послугою, змінюючи розмір порогу відключення або повністю відключаючи її, знову підійшовши до магазину або зателефонувавши по телефону.

Телефон, фото: Знай.ua
Телефон, фото: Знай.ua

Важливо пам'ятати, що ця послуга дозволить вам користуватися послугами оператора, навіть якщо ваш рахунок пішов у мінус. Однак, ви повинні будете погасити заборгованість до 21 числа наступного місяця, щоб уникнути відключення послуг.

"Наприклад, ви вже 3 місяці користуєтеся послугами Київстар і за цей час витратили 600 грн. Отже, середня сума становить 200 грн. Ви замовили поріг відключення на 50% та від суми 200 грн. і він становитиме – 100 грн."

Якщо ви перевищили встановлений поріг відключення, послуги можуть відключитись відразу, але їх можна буде відновити, поповнивши рахунок на суму заборгованості.

І пам'ятайте, що розмір порогу відключення може змінюватися автоматично щомісяця, враховуючи середні витрати за попередній період.

Раніше нам стало відомо про те, що за інтернет можна не платити: як скористатися новою послугою

Вам варто дізнатись: "Київстар" попередив українців про небезпеку: що потрібно знати