Один клієнт Monobank поділився історією про те, як його рахунок заблокували після того, як він увійшов у обліковий запис своєї мами зі свого телефону.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяВиявляється, що банк може вважати вхід з одного телефону в кілька рахунків підозрілим і блокувати їх. Чоловік розповідає, що мав борг у 50 тисяч і не знав про таке правило безпеки.
Існує кілька причин, за якими банк може вирішити тимчасово призупинити доступ до рахунку:
- Перша причина - це коли інформація про клієнта застаріла або неповна.
- Друга причина - це коли на клієнта наложено арешт через борги, як-от несплачені аліменти чи штрафи.
- Третя причина - стосується підозр у незаконному походженні коштів.
Окрім того, банк звертає особливу увагу на великі транзакції, які відбуваються в незвичайний для клієнта час або місце, особливо якщо мова йде про криптовалюти. Такі операції можуть викликати підозру в шахрайстві або інших нелегальних діяльностях.
У кожному з цих випадків банк діє з метою захисту не тільки своїх інтересів, але й інтересів своїх клієнтів, намагаючись запобігти можливому шахрайству та іншим зловмисним діям.
Якщо ж рахунок було заблоковано помилково, клієнт має звернутися до банку, щоб з'ясувати обставини та відновити доступ до своїх коштів.
Раніше повідомлялося на порталі Знай.ua обережно з онлайн-розрахунками: Monobank взявся блокувати карти клієнтів
Як раніше повідомляв портал Знай.ua, головне за 7 січня: українець втік через холодну річку, Монобанк блокує рахунки, а пенсіонери складуть іспит
Також, Знай.ua писав про monobank підказав, як захистити карту від шахрайських списань: ось що потрібно зробити