Клієнт "Сенс Банку" поділився своїм негативним досвідом використання бонусної програми банку на порталі Мінфін. Його скарга полягає в тому, що отримані бонуси були анульовані лише через два дні після нарахування.

Суть проблеми полягає в тому, що банк застосовує незвичайні правила використання бонусів, які вимагають їх компенсації при подальших покупках замість можливості виведення готівки на картку, як це роблять інші банки.

"Sense bank", фото: Знай.ua
"Sense bank", фото: Знай.ua

У своїй історії клієнт розповідає, що отримав 100 бонусів за залучення друга, однак, коли він здійснив оплату карткою наступного дня, не зміг повернути гроші, і всі його бонуси були анульовані наступного дня після цього.

Клієнт незадоволений таким підходом, вважаючи його несправедливим і незрозумілим:

Популярні новини зараз
ТЦК дали 7 днів: кого мобілізують навіть з відстрочкою чи броню Школярів відучують від "совкового виховання": що намагаються "зламати" вчителі Тисячі пенсіонерів залишаться без виплат: стареньких попередили Платити доведеться всім: в Україні готують додатковий податок
Показати ще

"Для себе вирішив, що про таку програму «бонусів» можна забути, бо там тільки розчарування. Краще б не нараховували ці бонуси «за друга», ніж нарахували та забрали через два дні. А другий порадив цим банком більше користуватися."

"Sense bank", фото: Знай.ua
"Sense bank", фото: Знай.ua

Представник банку відповів на скаргу, пояснивши, що бонусна програма "Запроси друга" унікальна та відрізняється від програм інших банків.

Повернення бонусів можливе за покупки, здійснені за останні 30 днів, і клієнти можуть обміняти їх як за останні, так і за раніше проведені операції.

Однак, існують певні правила, за яких бонуси можуть бути анульовані, такі як закриття всіх рахунків або відсутність дій у мобільному додатку протягом більше року.

Нагадаємо, ці картки точно заблокують: які переклади потраплять під пильне око НБУ

Раніше ми писали про те, що анк блокує карти постійним клієнтам: люди втратили довіру