Клієнт вирішив розібратися в недоліках, які, на його думку, існують у роботі компанії YASNO, і поставив питання про те, чому в їхніх постах соціальних мереж часто не відповідають чинному законодавству. Відповідь шокувала не лише її, а й нас.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЗамість звичайного "дякуємо за ваше запитання, ми працюємо над покращеннями" клієнт отримав відповідь від самого генерального директора YASNO, Сергія Коваленка.
У коментарях на Facebook клієнт розгорнуто висловив свої претензії.
Він стверджує, що YASNO довільно зараховує кошти, не виправляє математичні помилки в рахунках, піддає рахунки нескінченним коригуванням, а також не укладає окремі договори на кожен будинок.
"Зараховуєте сплачені кошти на свій розсуд, а не за період зазначений у призначенні платежу... Відповіді на звернення не відповідають нормам, закріпленим постановою НКРЕКУ №375... для отримання рішення на вашу користь", – розповідає клієнт.
Особливо він виділив проблеми із поверненням передоплати. Клієнт стверджує, що понад два місяці не може повернути передоплату у розмірі близько 300 000 гривень, незважаючи на закритий договір.
На всі ці звинувачення генеральний директор відповів неформально, заявивши, що не збирається "відповідати на маніпуляції":
"Як кажуть, коментарі вичерпані у мене."
Подібна нерішучість керівництва компанії викликає серйозні питання, що насправді відбувається у компанії YASNO.
Крім того, Знай.ua повідомляв, що в YASNO попередили одержувачів житлових субсидій: що потрібно зробити до 20 числа.
Також наш портал інформував, без цього світла не буде: YASNO назвали основні кроки