Клієнт вирішив розібратися в недоліках, які, на його думку, існують у роботі компанії YASNO, і поставив питання про те, чому в їхніх постах соціальних мереж часто не відповідають чинному законодавству. Відповідь шокувала не лише її, а й нас.

Замість звичайного "дякуємо за ваше запитання, ми працюємо над покращеннями" клієнт отримав відповідь від самого генерального директора YASNO, Сергія Коваленка.

У коментарях на Facebook клієнт розгорнуто висловив свої претензії.

Він стверджує, що YASNO довільно зараховує кошти, не виправляє математичні помилки в рахунках, піддає рахунки нескінченним коригуванням, а також не укладає окремі договори на кожен будинок.

Популярні новини зараз
Подорожчання до 90%: споживачам анонсували "сюрпризи" рахунках за комуналку Борги анулюють: українцям дали новий шанс у важкі часи Часу залишилось обмаль: треба встигнути зробити це з трудовими книжками Залишився тиждень: українці ризикують пропустити важливу процедуру
Показати ще

"Зараховуєте сплачені кошти на свій розсуд, а не за період зазначений у призначенні платежу... Відповіді на звернення не відповідають нормам, закріпленим постановою НКРЕКУ №375... для отримання рішення на вашу користь", – розповідає клієнт.

Особливо він виділив проблеми із поверненням передоплати. Клієнт стверджує, що понад два місяці не може повернути передоплату у розмірі близько 300 000 гривень, незважаючи на закритий договір.

На всі ці звинувачення генеральний директор відповів неформально, заявивши, що не збирається "відповідати на маніпуляції":

"Як кажуть, коментарі вичерпані у мене."

Подібна нерішучість керівництва компанії викликає серйозні питання, що насправді відбувається у компанії YASNO.

Крім того, Знай.ua повідомляв, що в YASNO попередили одержувачів житлових субсидій: що потрібно зробити до 20 числа.

Також наш портал інформував, без цього світла не буде: YASNO назвали основні кроки