З карток ПриватБанку списується подвійна сума при покупках. Про це свідчить відгук на порталі Мінфін, який залишив клієнт фінустанови.

Українець заявив, що розрахувався карткою ПриватБанку в онлайн магазині й відразу помітив, що з рахунку списали ту саму суму двічі.

Приватбанк. Фото: скрін youtube
Приватбанк. Фото: скрін youtube

"На сайті онлайн магазину була проведена оплата через систему liqpay. Але як виявилося подвійне зняття. За один товар зняли два рази. Перша сума позначалася в інтернет-банкінгу "як заблоковані гроші", а друга частина як успішна оплата", - поділився клієнт.

За словами чоловіка, він звернувся на підтримку, де йому повернули заблоковані кошти, але невдовзі вони знову списалися з рахунку. У результаті йому пообіцяли, що кошти повернуться за кілька днів, але потім час очікування збільшили.

Популярні новини зараз
Гороскоп на 21 листопада для всіх знаків Зодіаку: час покінчити з мотлохом у голові та справах настав Росія може завдати потужного удару по Україні 20 листопада: посольство США застерегло всіх Хто не виконає вимоги ПФУ – залишиться без пенсії: кому призупинять виплати Долари з "заначки" можуть розчарувати: почали діяти нові правила обміну валюти
Показати ще

Приват24. Фото: скрін youtube
Приват24. Фото: скрін youtube

"На питання коли повернуть мої гроші: Один оператор говорив після трьох днів після оплати (вже минуло більше часу), інший до 11 днів", - поскаржився чоловік.

Фахівці "Привату" відреагували на скаргу та пояснили, що часом трапляються неуспішні проведення операції, але кошти повертаються на картку протягом 11 днів. Також клієнт може подати заяву на розблокування суми, надавши підтвердження неуспішної операції.

Скарга на ПриватБанк. Фото: скрін Мінфін
Скарга на ПриватБанк. Фото: скрін Мінфін

Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, ПриватБанк встановлює обмеження на платіжні картки: хто може залишитися без грошей.

Також наш портал інформував, ПриватБанк зробив важливе оголошення: стосується всіх власників платіжних карток.

Крім того, ми писали, діятиме лише до 1 квітня: клієнтів "Ощадбанку" попередили про важливі зміни.