Мобільний оператор Vodafone самовільно перемикає абонентів на дорожчі тарифи і навіть не попереджає про зміни. Про це свідчать коментарі на офіційній facebook-сторінці компанії.

Українка поскаржилася на Vodafone через несподіваний тарифний "сюрприз". За словами клієнтки, її переключили на дорожчий тариф, при цьому ніхто не запитував її згоди з цього приводу.

Vodafone. Фото: скрін youtube
Vodafone. Фото: скрін youtube

"Поясніть, будь ласка, з якого дива ви змінюєте тариф без згоди користувача? Ще й на дорожчий, наприкінці місяця як зазвичай прийшла СМС, що потрібно сплатити рахунок, але ціна вказана набагато вище", - поскаржилася українка.

Абонентці вдалося назад перейти на старий тариф, проте для неї залишилося відкритим питання, яким чином оператор автоматично перевів її на нові умови та навіть не проінформував.

Популярні новини зараз
"Тварі ви, ви не люди": обленерго довело пенсіонера до смерті через вимогу стояти в чергах Тарифи просто непідйомні для пенсіонерів: українці тікають від "Київстар" Кінець світу все ближче? Експерти знайшли лякаючий напис, який готує до гіршого: "До Землі наближається" Борги анулюють: українцям дали новий шанс у важкі часи
Показати ще

Vodafone, скріншот: YouTube
Vodafone, скріншот: YouTube

Фахівці Vodafone пообіцяли українці спробувати розібратися у події та пояснили, що компанія змушена переглядати ціни на деякі тарифні лінійки, щоб мати можливість проводити ремонт обладнання в умовах повномасштабної війни та забезпечувати зв'язок.

Скарга на Vodafone. Фото: скрін facebook.com/VFUkraine
Скарга на Vodafone. Фото: скрін facebook.com/VFUkraine

Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, по 20 гривень за дзвінок: Vodafone обурив абонентів грабіжницькими умовами.

Також наш портал інформував, для тих, хто не хоче втрачати "старий" номер: lifecell запустив єдиний тариф на сім-картки різних операторів.

Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, дитинство в епоху гаджетів: вчені з'ясували зв'язок між користуванням смартфоном у ранньому віці та психічними розладами.