ПриватБанк влаштував пенсіонерці "парад перевірок" через транзакцію у розмірі 100 гривень. На незручності поскаржилася донька жінки похилого віку у відгуках на порталі "Мінфін".

Українка заявила, що її мама-пенсіонерка хотіла переказати кошти на свою картку іншого банку. Проте "Приват" не пропустив платіж у розмірі 100 гривень та ініціював додаткові перевірки.

Приватбанк. Фото: скрін youtube
Приватбанк. Фото: скрін youtube

"Сьогодні мати-пенсіонерка хотіла скинути 100 грн. (100, Карл, гривень) на карту моно і на СВОЮ ж діджитал картку СВОЮ в інтернет-банкінгу. Не змогла – процедура вимагає проходження верифікації, зателефонуйте на 3700", - написала українка.

Дочка пенсіонерки заявила, що подібні дії з боку фінустанови виглядають як "знущання".

Популярні новини зараз
"Київводоканал" звернувся до споживачів із важливим попередженням: що вимагають від кожного В Україні очікують гіперінфляцію: чи варто скуповувати валюту до підвищення податків Перетин кордону стане квестом: прикордонникам дадуть повну свободу дій – перевірятимуть усіх Оштрафують навіть тих, хто вже оновив дані – кого повторно чекають в ТЦК
Показати ще

Приват24, фото: кадр з відео
Приват24, фото: кадр з відео

"Крім того, це знущання на копійчаних платежах і комісіях за все. Настав час з вами прощатися", - обурилася жінка.

Фахівці ПриватБанку відреагували на скаргу та пояснили, що подібна практика є нормальною. Абсолютно будь-який платіж із картки "Привату" може потрапити під перевірку. Такі дії проводяться насамперед для забезпечення безпеки операцій у мережі та захисту коштів клієнтів.

Скарга на ПриватБанк. Фото: скрін Мінфін
Скарга на ПриватБанк. Фото: скрін Мінфін

Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, заплатив одну суму – списали вдвічі більше: українці скаржаться на проблеми з картами ПриватБанку.

Також наш портал інформував, діятиме до кінця війни: У "ПриватБанку" розповіли українцям про важливе.

Крім того, ми писали, що клієнти ПриватБанку можуть отримати універсальні знижки: шанс заощадити є до 29 лютого.