Українка поскаржилася, що ПриватБанк без пояснень заблокував її картку та розірвав договір про надання послуг. На цей рахунок їй надходила допомога для проживання за кордоном. Про це йдеться у відгуку на порталі "Мінфін".
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЗа словами клієнтки, ПриватБанк зненацька відмовив їй в обслуговуванні та заморозив рахунок із коштами. Жінка стверджує, що перебуває за кордоном і незначні суми надходили їй на картку як допомога.
"Це взагалі нормально? Я знаходжусь за кордоном, мені надходять невеликі кошти допомоги, мені без будь-яких пояснень заблокували картку і написали що розривають зі мною контракт!", - поскаржилася українка.
У ПриватБанку відреагували на скаргу та заявили, що все проводилося в рамках правил фінансового моніторингу. При цьому клієнтка або її представник можуть перерахувати кошти, що залишалися на рахунку, до іншого банку.
"Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні", - пояснили у фінустанові.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, що клієнти ПриватБанку можуть отримати універсальні знижки: шанс заощадити є до 29 лютого.
Також наш портал інформував, клієнти "ПриватБанку" скаржаться на відсутність виплат за акцією: запрошують взяти участь лише особисто.
Крім того, ми писали, що українцям блокують банківські рахунки в ПриватБанку: що потрібно знати, щоб не залишитися без коштів.