Українка поскаржилася, що ПриватБанк без пояснень заблокував її картку та розірвав договір про надання послуг. На цей рахунок їй надходила допомога для проживання за кордоном. Про це йдеться у відгуку на порталі "Мінфін".

За словами клієнтки, ПриватБанк зненацька відмовив їй в обслуговуванні та заморозив рахунок із коштами. Жінка стверджує, що перебуває за кордоном і незначні суми надходили їй на картку як допомога.

Приватбанк. Фото: скрін youtube
Приватбанк. Фото: скрін youtube

"Це взагалі нормально? Я знаходжусь за кордоном, мені надходять невеликі кошти допомоги, мені без будь-яких пояснень заблокували картку і написали що розривають зі мною контракт!", - поскаржилася українка.

Приват24. Фото: скрін youtube
Приват24. Фото: скрін youtube

Популярні новини зараз
Елітні татусі із синами "раптово" стали інвалідами: викрито схему "ухилення" від ТЦК Тарифи на воду вже підняли: де платитимуть дорожче Подорожчає не лише електроенергія: комуналка стане непідйомною ношею Платити по 2,64 грн за кВт будуть не всі: якими будуть травневі платіжки за світло
Показати ще

У ПриватБанку відреагували на скаргу та заявили, що все проводилося в рамках правил фінансового моніторингу. При цьому клієнтка або її представник можуть перерахувати кошти, що залишалися на рахунку, до іншого банку.

"Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні", - пояснили у фінустанові.

Скарга на ПриватБанк. Фото: скрін Мінфін
Скарга на ПриватБанк. Фото: скрін Мінфін

Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, що клієнти ПриватБанку можуть отримати універсальні знижки: шанс заощадити є до 29 лютого.

Також наш портал інформував, клієнти "ПриватБанку" скаржаться на відсутність виплат за акцією: запрошують взяти участь лише особисто.

Крім того, ми писали, що українцям блокують банківські рахунки в ПриватБанку: що потрібно знати, щоб не залишитися без коштів.