У окремих випадках українці мають право на повернення коштів за лікування та отримання медикаментів. Про це повідомила Національна Служба Здоров’я України.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЯк відомо, медзаклади, що уклали договір з НСЗУ проводять лікування пацієнтів безкоштовно. Якщо ж з хворого взяли кошти за послугу, яка позначена як безоплатна, він має право повернути власні гроші.
Кожен пакет медичних гарантій передбачає перелік послуг на лікування, які мають надаватись безкоштовно. Неважливо, чи це пакет стаціонарної допомоги, чи іншої. Окрім того, медичний заклад, за умовами договору має закупити відповідні ліки. Це медикаменти з Нацпереліку, що закуповуються безпосередньо МОЗ та надаються на безоплатній основі.
Якщо є пацієнт перебував у стаціонарі та з нього вимагали кошти за безкоштовні послуги, або ж гроші за ліки з цього переліку, він має звернутись до керівника даного закладу.
У тому випадку, коли очільник не надав вичерпного пояснення, можна відправити скаргу до НСЗУ:
- Зателефонувати 16-77;
- Написати листа на info@nszu.gov.ua ;
- Написати скаргу за адресою: проспект Степана Бандери, 19, м. Київ, 04073.
До листа варто надати якомога більше підтверджень неправомірних дій медичного закладу, вказати дані працівників, які вимагали кошти за послуги або ліки. Лише після цього НСЗУ звернеться до лікарні, щоб вони повернули кошти. Якщо ж це не допоможе - справу мають передати у поліцію.
Нагадаємо, інформаційний портал Знай повідомляв, медичні препарати, обстеження та профілактика: українці можуть отримати безкоштовну медичну допомогу
Раніше наш портал інформував, не дайте обдурити себе: МОЗ застерігає від шахрайства під час виклику швидкої допомоги
Також наш портал повідомляв, змінили номер і не можете записатися до лікаря: як оновити доступ до своїх медичних даних