Для всіх наших дорогих та шанованих читачів, які користуються послугами одного із трьох найбільших українських мобільних операторів "Київстар", є дуже важлива інформація.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяСправа в тому, що абоненти "Київстар" почали отримувати повідомлення про списання коштів за користування послугою "Роумінг-Пауза", до якої вони не були підключені.
Про це стало відомо завдяки відповіді прес-служби компанії "Київстар" на запитання одного із клієнтів у соціальній мережі Facebook.
"Компанія "Київстар" направила мені дивне повідомлення про зняття коштів з тарифу Роумінг-Пауза, яким я не користувалася ніколи. Таке враження, що компанія намагається повернути кошти, які "шляхетно" не стягнули як компенсацію за відсутність зв'язку після атаки хакерів", - написала клієнтка компанії.
Представник мобільного оператора визнав проблеми із розсилкою користувачам некоректних текстових повідомлень. І також у компанії наголосили, що проблему усунули, а за послугу "Роумінг Пауза" гроші ні з кого не стягувалися.
"Сьогодні справді були проблеми з отриманням некоректних текстових повідомлень щодо послуги "Роумінг Пауза". Несправність була усунена. Просимо вибачення за незручності. Жодних списань за цією послугою не проводилося", – йдеться у відповіді "Київстару".
Нагадаємо, у Lifecell підготували щедрий сюрприз для українців: як отримати послуги за 1 копійку.
Раніше повідомлялося, Vodafone запропонував "пільговий" тариф: хто може заощадити.
Також, безкоштовний інтернет від Lifecell: як отримати "халяву" любителям мережі.