Для всіх наших дорогих та шанованих читачів, які користуються послугами одного із трьох найбільших українських мобільних операторів "Київстар", є дуже важлива інформація.

Справа в тому, що абоненти "Київстар" почали отримувати повідомлення про списання коштів за користування послугою "Роумінг-Пауза", до якої вони не були підключені.

Про це стало відомо завдяки відповіді прес-служби компанії "Київстар" на запитання одного із клієнтів у соціальній мережі Facebook.

"Київстар". Фото: скрін youtube
"Київстар". Фото: скрін youtube

"Компанія "Київстар" направила мені дивне повідомлення про зняття коштів з тарифу Роумінг-Пауза, яким я не користувалася ніколи. Таке враження, що компанія намагається повернути кошти, які "шляхетно" не стягнули як компенсацію за відсутність зв'язку після атаки хакерів", - написала клієнтка компанії.

Популярні новини зараз
Головне за 7 червня: українцям скасовують виплати, ТЦК відмовляються від "бусифікації", а українцям підняли тарифи Не чекайте запрошення: українцям можуть суттєво підвищити пенсію – що потрібно встигнути Всі посилки блокуватимуть: Нова пошта вводить жорсткі обмеження з червня За мобілізацію можна не перейматися: кого не чіпатиме ТЦК цього літа
Показати ще

Представник мобільного оператора визнав проблеми із розсилкою користувачам некоректних текстових повідомлень. І також у компанії наголосили, що проблему усунули, а за послугу "Роумінг Пауза" гроші ні з кого не стягувалися.

Відповідь "Київстару", скріншот: Facebook
Відповідь "Київстару", скріншот: Facebook

"Сьогодні справді були проблеми з отриманням некоректних текстових повідомлень щодо послуги "Роумінг Пауза". Несправність була усунена. Просимо вибачення за незручності. Жодних списань за цією послугою не проводилося", – йдеться у відповіді "Київстару".

Нагадаємо, у Lifecell підготували щедрий сюрприз для українців: як отримати послуги за 1 копійку.

Раніше повідомлялося, Vodafone запропонував "пільговий" тариф: хто може заощадити.

Також, безкоштовний інтернет від Lifecell: як отримати "халяву" любителям мережі.