Подати документи на субсидію можна двома способами: прийти особисто до Пенсійного Фонду, або заповнити дані на порталі ПФУ та "Дії". Який спосіб вибрати – вирішувати тільки споживачу.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяПомилки в документах – справа часта, адже завжди можна щось пропустити. Але чи можна ці помилки виправити та на якому етапі це краще зробити, щоб не втратити субсидію?
Заповнювати документи потрібно уважно, адже неправдивість даних перевіряється у різних реєстрах. Але можливість помилки у даних допускається. Пенсійний Фонд повідомив, що коли вони виявляють помилку в даних споживача, вони повідомляють про це різними способами: у особистій бесіді, в телефонній розмові, повідомленні, через портал. Зазвичай, про виявлення помилки мають повідомити протягом 3 календарних днів.
На виправлення помилки у заявника буде 30 календарних днів. Термін відраховується з дати подання документів. Період виправлення помилки може бути змінено, якщо заявник захворів та підтвердив це документально. Якщо помилка виправлена не буде – субсидію надавати припинять, або ж взагалі не призначать.
Якщо людина допустила помилку на якомусь етапі, то завжди можна подати нову декларацію. Якщо ж у старій був пропущений обов’язковий етап – доповнити стару. Оновлену декларацію можна подати також будь-яким зручним способом для заявника.
Нагадаємо, портал Знай інформував, стосується всіх платників комуналки: як розрахуватися без додаткових комісій
Раніше на порталі Знай повідомлялося, доходи враховувати не будуть: хто з українців може отримати субсидію з будь-якими статками
Також, наш портал інформував, якої помилки можуть припуститися українці, купуючи квартиру: комуналка вам "не пробачить"