Електролічильники підлягають регулярній перевірці та за необхідності заміні. Чи може споживач відмовитися від процедури, розповіли на facebook-сторінці "Закарпаттяобленерго".
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяКожен споживач електроенергії зобов'язаний надати безперешкодний доступ до лічильника для його перевірки та можливої подальшої заміни.
При цьому підпускати до лічильника можна лише представника ОСР, який надасть відповідне посвідчення.
"Демонтаж та заміну робить виключно представник оператора системи розподілу (ОСР) (після пред’явлення ними службових посвідчень) у присутності споживача або уповноваженої особи, і споживач не повинен перешкоджати йому в цьому", – пояснили фахівці обленерго.
Слід зазначити, що періодично звіряти показники лічильника і робити контрольні фотографії повинні контролери. У цьому випадку споживач також має надати доступ до приладу обліку. У разі систематичного недопуску спеціаліста – споживачеві можуть відключити електропостачання.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, не треба хапатися за голову: що робити при поломці електричного лічильника.
Також наш портал інформував, важливе правило щодо електролічильників: в обленерго попередили кожного споживача.
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, платежі більше не будуть причиною ваших сліз: у YASNO запропонували рішення, як платити менше.