Електролічильники підлягають регулярній перевірці та за необхідності заміні. Чи може споживач відмовитися від процедури, розповіли на facebook-сторінці "Закарпаттяобленерго".

Кожен споживач електроенергії зобов'язаний надати безперешкодний доступ до лічильника для його перевірки та можливої ​​подальшої заміни.

Електролічильник. Фото: скрін youtube
Електролічильник. Фото: скрін youtube

При цьому підпускати до лічильника можна лише представника ОСР, який надасть відповідне посвідчення.

"Демонтаж та заміну робить виключно представник оператора системи розподілу (ОСР) (після пред’явлення ними службових посвідчень) у присутності споживача або уповноваженої особи, і споживач не повинен перешкоджати йому в цьому", – пояснили фахівці обленерго.

Популярні новини зараз
Масштабне березневе підвищення пенсій: 2300 отримають не всі Багатогодинні черги до ТЦК відміняються: у "Резерв+" запрацювала довгоочікувана функція Мобілізацію урівняли для всіх: українцям оголосили вердикт щодо економічного бронювання Українцям приготували нові виплати: хто отримуватиме 4500 грн щомісяця
Показати ще

Електролічильник. Фото: скрін youtube
Електролічильник. Фото: скрін youtube

Слід зазначити, що періодично звіряти показники лічильника і робити контрольні фотографії повинні контролери. У цьому випадку споживач також має надати доступ до приладу обліку. У разі систематичного недопуску спеціаліста – споживачеві можуть відключити електропостачання.

Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, не треба хапатися за голову: що робити при поломці електричного лічильника.

Також наш портал інформував, важливе правило щодо електролічильників: в обленерго попередили кожного споживача.

Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, платежі більше не будуть причиною ваших сліз: у YASNO запропонували рішення, як платити менше.