Останніми тижнями клієнти ПриватБанку зіштовхнулися з незвичайною проблемою при спробах зняти доларові депозити. Один із клієнтів поділився своїм досвідом, описавши ситуацію, де йому при спробі зняти валюту пропонували «сміттєві» купюри.

Він поскаржився на кілька перенесення зустрічі, очікуючи отримати нові банкноти, але зіткнувся з аналогічним питанням з боку персоналу.

Долари, фото depositphotos
Долари, фото depositphotos

Клієнт висловив невдоволення, звертаючи увагу на складнощі при спробі отримати відповідні банкноти та попросив у банку забезпечити клієнтам нові та придатні для використання купюри, які підходять для обміну в інших банках та обмінниках.

Звернення до Приватбанку / фото: скріншот Мінфін
Звернення до Приватбанку / фото: скріншот Мінфін

Популярні новини зараз
Російські військові прямо під час евакуації розстрілюють мирних жителів у Вовчанську Штрафи та пеня: використання чужої картки "вилізе боком" українцям Крутіший за Audi та BMW: український преміум кар Leleka підкорив серця автолюбителів Нові тарифи залишать без заощаджень: як зміняться платіжки за вивіз сміття
Показати ще

"Персональний менеджер по телефону сказала: «ну я нічого зробити не можу, а Ви спробуйте замовити на центральне відділення, тільки приходьте вранці, тільки один момент, а якщо не виходить прийти вранці? — Сміття братимете? Не можете зробити безкоштовний переказ Swift в інший банк! Квест ще той!", — написав клієнт у коментарі.

Відповідь оператора банку наголосив, що банк видає валюту відповідно до вимог Національного банку України та пропонує банкноти, що пройшли перевірку. Тим не менш, клієнти, які не задоволені станом купюр, мають право відмовитися від їх прийому.

"Всі банкноти без ознак підробки або значного пошкодження придатні для операцій як купівлі, так і продажу, без обмежень за роком випуску банкнот іноземної валюти та їх номіналу", — відповів співробітник.

Відповідь ПриватБанку / фото: скріншот Мінфін
Відповідь ПриватБанку / фото: скріншот Мінфін

Здавалося б, така дрібниця, як стан банкнот, не повинна викликати такої гострої реакції. Однак проблема з отриманням відповідних купюр наштовхує на думку про важливість якісного обслуговування навіть у таких незначних моментах.

На тлі цих складнощів, які можуть здатися незначними, важливо, щоб банки та фінансові установи приділяли більше уваги деталям, щоб забезпечити зручність та комфорт своїм клієнтам.

Крім того, ми повідомляли,не пропустіть шанс: ПриватБанк виплатить українцям по 1000 гривень

Також портал Знай.ua інформував, рахунки українців у небезпеці: ПриватБанк попередив клієнтів

Раніше стало відомо про те, що доведеться збирати документи: клієнтам ПриватБанку пояснили, як повернути свої кошти