Для всіх наших шанованих читачів, які стосуються отримання пенсійних виплат, є важлива інформація щодо повідомлення про виплату коштів застрахованим особам. На цей раз важливо розібратися, як це потрібно робити правильно, щоб під час оформлення не виникало проблем.

Про це у деталях у мережі Facebook розповіли фахівці ГУ Пенсійного фонду України у Донецькій області.

Оформлення документів, скріншот: YouTube
Оформлення документів, скріншот: YouTube

Як подати повідомлення про виплату коштів застрахованим особам на веб-порталі Пенсійного фонду України?

Так, після оплати листків непрацездатності за рахунок страхових коштів роботодавець має звітувати про проведені виплати та надіслати до Пенсійного фонду України відповідне повідомлення.

Популярні новини зараз
Українців закликали не відкладати на завтра: можна подати заяву на пенсію за лічені хвилини Травень буде дуже важким для українців, але 2 знакам Зодіаку пощастить: хто ці щасливчики Комунальні платежі скасовуються: названо категорію осіб, якій можна не платити Гречку, соняшникову олію та борошно будемо купувати за новими цінами: скільки доведеться викласти
Показати ще

Подати повідомлення про виплату коштів можна на веб-порталі електронних послуг Пенсійного фонду України portal.pfu.gov.ua. Термін для надсилання такого повідомлення – протягом місяця з дня проведення виплати.

Як подати повідомлення?

1. Зайдіть до особистого кабінету страхувальника на веб-порталі електронних послуг Пенсійного фонду України та на панелі зліва виберіть опцію "Заяви-розрахунки та створення повідомлень про виплату коштів застрахованим особам".

2. Визначте параметри пошуку заяв-розрахунків, за якими потрібно подати повідомлення про виплату коштів, та виберіть необхідний критерій: період формування або номер листка непрацездатності.

Оформлення документів, скріншот: YouTube
Оформлення документів, скріншот: YouTube

3. Наприкінці пошукової форми натисніть кнопку "Пошук".

4. З обраних системою (за вказаними параметрами) заяв-розрахунків зі статусом "Оплачено" виберіть те, за яким потрібно подати повідомлення про виплату коштів, та натисніть на його номер.

5. У полі "Додаток про тимчасову непрацездатність" виберіть потрібний лікарняний та натисніть "Створити повідомлення".

6. У полі "Дані з виплати" виберіть поле і натисніть іконку з олівцем.

7. Система автоматично "підтягне" суми виплат. Заповніть інші обов'язкові поля та натисніть "Продовжити".

8. Після цього натисніть "Сформувати повідомлення".

9. Сформоване повідомлення підпишіть кваліфікованим електронним підписом та відправте до Пенсійного фонду України, для цього натисніть кнопку "Підписати та відправити до ПФУ".

Опцію "Зберегти" слід використовувати іноді, якщо повідомлення про виплату коштів застрахованим особам містить багато листків непрацездатності.

Після внесення дати виплати страхових коштів у перший листок непрацездатності система автоматично надасть відповідну дату всім листкам непрацездатності, які містяться у повідомленні.

Публікація ГУ ПФУ у Донецькій області, скріншот: Facebook
Публікація ГУ ПФУ у Донецькій області, скріншот: Facebook

При необхідності можна відкоригувати значення дати (якщо вона відрізняється від присвоєної). Щоб отримати підтвердження, що повідомлення про виплату коштів застрахованим особам отримано Фондом, виберіть опцію "Сповістка про виплату коштів застрахованим особам (пошук)".

Нагадаємо, одержувачі допомоги починайте економити: хто втратить виплати в новому році.

Раніше повідомлялося, дрова горітимуть яскравіше: українцям надають додаткову підтримку на опалення.

Також, що може вплинути на субсидію: підступу з такого боку не очікував ніхто.