Клієнтка банку звернулася до "Сенс Банку" із запитом на отримання докладної інформації про списання за своєю карткою, але була проігнорована співробітниками банку.

У її коментарах на порталі Мінфіну вона описала, що у договорі за кредитною карткою було зазначено 18 ,99 відсотків за річною ставкою, проте банк без її згоди змінив умови на 26% річних. Так, банк не надає деталізації списань за кожен день протягом розрахункового періоду.

Вирахувати відсоток на калькуляторі
Вирахувати відсоток на калькуляторі, co-i.ru

Крім того, вона каже, що в мобільному додатку банку можна переглянути інформацію по картці тільки за 1 рік, і дивується, як це можливо, якщо буквально в кожному банку зараз можна отримати витяг за весь час володіння картки.

Звернення до "Сенс Банку" / фото: скріншот Мінфіну
Звернення до "Сенс Банку" / фото: скріншот Мінфіну

Популярні новини зараз
Лише $100 на місяць: адвокати беруться захистити ухилянтів від ТЦК, можна оформити підписку Гороскоп на 26 листопада: у вівторок Всесвіт на вашому боці Пенсіонерів змусять повернути частину виплат державі Подачу газу тимчасово припинять: газовики попереджають українців про ремонтні роботи до кінця листопада
Показати ще

Цікаву відповідь отримала від банку про надання виписки за річний період. У цій sms відповіді не було жодної інформації, а лише відповідь «банком нічого не було порушено». Я ставила зовсім інше питання. Потім у чаті співробітник відповів, що на жаль у банку не має можливості надавати інші відповіді! Мабуть в словнику немає слів, щоб «обозначить» данну фінансову установу ", — написала дівчина

У відповідь на це банк лише написав про законні підстави, якими базується при змінах тарифних ставок та правил використання картки.

Відповідь "Сенс Банку" / фото: скріншот Мінфіну
Відповідь "Сенс Банку" / фото: скріншот Мінфіну

"Простіше кажучи, такі зміни цілком легальні з боку банку, і банк у свою чергу інформує про них клієнтів. Що стосується деталізації, то ви завжди можете звернутися до підтримки банку письмово через чат або в телефонному режимі, щоб отримати інформацію про всі нарахування або списання за вашим рахунком, —< a i=2> відповів банк.

Раніше ми писали,зняв готівку і вже в боргах: у "Сенс Банк" відповіли на скаргу клієнта

Також портал Знай.ua повідомляв, переслати валюту родичам: які документи потрібно мати

Стало відомо, тисячі українців уже втратили гроші: людей застерегли від популярної афери