Клієнтка банку звернулася до "Сенс Банку" із запитом на отримання докладної інформації про списання за своєю карткою, але була проігнорована співробітниками банку.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяУ її коментарах на порталі Мінфіну вона описала, що у договорі за кредитною карткою було зазначено 18 ,99 відсотків за річною ставкою, проте банк без її згоди змінив умови на 26% річних. Так, банк не надає деталізації списань за кожен день протягом розрахункового періоду.
Крім того, вона каже, що в мобільному додатку банку можна переглянути інформацію по картці тільки за 1 рік, і дивується, як це можливо, якщо буквально в кожному банку зараз можна отримати витяг за весь час володіння картки.
Цікаву відповідь отримала від банку про надання виписки за річний період. У цій sms відповіді не було жодної інформації, а лише відповідь «банком нічого не було порушено». Я ставила зовсім інше питання. Потім у чаті співробітник відповів, що на жаль у банку не має можливості надавати інші відповіді! Мабуть в словнику немає слів, щоб «обозначить» данну фінансову установу ", — написала дівчина
У відповідь на це банк лише написав про законні підстави, якими базується при змінах тарифних ставок та правил використання картки.
"Простіше кажучи, такі зміни цілком легальні з боку банку, і банк у свою чергу інформує про них клієнтів. Що стосується деталізації, то ви завжди можете звернутися до підтримки банку письмово через чат або в телефонному режимі, щоб отримати інформацію про всі нарахування або списання за вашим рахунком, —< a i=2> відповів банк.
Раніше ми писали,зняв готівку і вже в боргах: у "Сенс Банк" відповіли на скаргу клієнта
Також портал Знай.ua повідомляв, переслати валюту родичам: які документи потрібно мати
Стало відомо, тисячі українців уже втратили гроші: людей застерегли від популярної афери