Під час впровадження електронних квитків для проїзду в громадському транспорті в Дніпрі був опір з боку власників маршрутних таксі.

Про це сказала радниця Михайла Федорова і Владислава Криклія, керівниця ELEKS Nordics Яніка Мерило в програмі «Романенко. Бесіди».

«Ми хотіли створити такий маленький прототип реально розумного міста. Це платити банківською карткою в трамваї, тролейбусі. А також QR- коди. Це було, знову ж таки, три роки тому, зараз здається так елементарно, платити за транспорт через QR- коди», - сказала Мерило.

Вона відмітила, що впровадженню електронних квитків чинили опір.

Популярні новини зараз
Індексація пенсій у 2025 році буде не для всіх: хто опиниться за бортом підвищень Надіються всі, але мало хто відчує: чого чекати від індексації пенсій у 2025 році Перевірки від газовиків вийшли на новий рівень: українцям розповіли про документ, який треба підписати "Бусифікацію" обіцяють викорінити: ТЦК застосують новий підхід до мобілізації
Показати ще

«І для цього і потрібна якраз реформа автотранспорту. Ми зараз в Мінінфри якраз цим займаємося, тому що маршрутки працюють за принципом "Скільки ми грошей зібрали з пасажирів – стільки ми отримали". Тобто, "пільговики – не потрібні, тому що ми незрозуміло скільки отримаємо грошей назад, не отримаємо". А кеш, це є кеш – як би, отримали і заплатили. Якщо QR- коди – то це поступає на якийсь акаунт або банківський рахунок міста, або так далі. Звичайно, чинили опір», - сказала вона.

Вона відмітила, що для впровадження електронних квитків на автотранспорт потрібне певне законодавство.

«Електронний квиток – звучить дуже просто, правда. Ще ось, Oyster, наприклад, пластик, що там впроваджували. Ну, по-суті – нічого не впроваджували, крім того, що у нас не написано в законі – те не можна. Скажімо, у більшості Європи працює, якщо закон не забороняє – тобі можна. В Україні навпаки, якщо закон не дозволяє – тобі не можна. Добре, ти запустив електронний квиток – це що? Тобі говорять усі перевізники – "ні, в законі написано, що тут квиток, форма, мокра печатка, ваша електронна, якби, ніхто мені нікуди не прописував». Тому, як би, постійно йде боротьба, що з одного боку – запускаєш інновації, з іншого боку – намагаєшся легалізовувати, з третього боку – те, щоб люди почали користуватися", - додала Мерило.

Нагадаємо, раніше Знай.ua повідомляв, що в Києві "помер" додаток Kyiv Smart City, тепер жителям столиці треба завантажити на свій телефон новий застосунок.

Також нагадаємо, що в Україні впровадили електронні журнали і щоденники.