У дніпровській міськраді розповіли, що може перешкодити місту прибрати вбиті маршрутки.
Про це повідомляє Інформатор.
Вже з 1 січня 2020 року вступає в силу заборона на митне оформлення в т. ч. пасажирського транспорту, з екологічними нормами нижче Євро-6. Тепер в Україні буде неможливо завезти або виробляти пасажирський транспорт з нормою нижче Євро-6.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
Підписатися
"Фактор відсутності конкуренції робить наш внутрішній ринок виробництва автобусів деградуючим, якість техніки ще більше паршивим, забезпечуючи ще більш низький рівень попиту для нашого виробника", - розповів завідувач сектором контролю та моніторингу договірних зобов'язань департаменту транспорту і транспортної інфраструктури Дніпровського міськради Іван Васючков.
Таким чином, є шанс прибрати з українських вулиць транспорт 15-20 річної давності, при цьому не використовуючи колосальних витрат. При цьому в місті може знизитися рівень загазованості.
Але в ту чергу оновлення автопарків різко скоротиться, що означає ще роки автотранспорту, що розпадається. А так як ціна на оновлення різко зростає, цей процес суттєво позначиться на тарифах, або на місцевих бюджетах.
"Я не розумію як проводився аналіз регуляторного впливу при прийнятті цих змін в 2017 році, але навіть побіжного аналізу вистачає, щоб зрозуміти короткострокові і середньострокові перспективи цих нововведень відіб'ються на всіх суб'єктах вкрай негативно", - розповів Іван Васючков.
Нагадаємо, львів'янка трохи не заплатила життям за проїзд: з маршрутки під колеса легковика.
Також портал "Знай.uа" писав, що поведінка водія маршрутки Луцьк-Трускавець обурила пасажира. Чоловік за кермов постійно лаявся, курив і голосно слухав російську попсу.
Нагадаємо, що в дніпровському трамваї помер чоловік, через це рух зупинили на годину.