Відповідь компанії на цю проблему була такою: тарифний пакет, який включає в себе послуги, такі як мобільний інтернет, автоматично активується, якщо абонент своєчасно поповнює рахунок, зазвичай за день до планового оновлення.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
Підписатися
Це означає, що коли на рахунку достатньо коштів, система самостійно підключає необхідний тариф. Однак плата за мобільний інтернет знімається лише в тому випадку, якщо користувач активно використовує дані без активованого тарифу.
Це може статися, наприклад, коли користувач не встигає або не пам'ятає підключити новий пакет послуг після поповнення рахунку. Рекомендації компанії для уникнення таких ситуацій включають вимкнення мобільних даних на пристрої до активації нового тарифу.
Це можна зробити в налаштуваннях телефону, де необхідно знайти і вимкнути параметр «Мобільні дані» або «Стільникові дані». Також важливо перевіряти актуальну інформацію про використання даних на телефоні, щоб завжди бути в курсі, скільки даних вже використано і чи активований потрібний тариф.
Це допоможе уникнути неочікуваних списань коштів за послуги, які ви не планували використовувати.
Нагадаємо, по 50 гривень з пенсіонера: абоненти Vodafone скаржаться на безпідставне списання грошей
Раніше ми писали про те, що українці збунтувалися проти Vodafone через подорожчання тарифів
Вам буде цікаво дізнатися безкоштовний зв'язок та інтернет: Vodafone побалує своїх абонентів