Мобільний оператор "Київстар" змінює вартість тарифів та наповнення пакетів послуг. Абоненти вже скаржаться, що оновлені умови їх не влаштовують. Про це свідчать реакції на facebook-сторінці компанії.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяДо "Київстару" звернувся абонент і поділився, що напередодні отримав повідомлення про зміну тарифу. Виявилося, що йому додадуть 100 хвилин на дзвінки й водночас підвищать вартість пакета послуг на 50 гривень.
Українець заявив, що подібні зміни зовсім не враховують його потреб, адже він не користується хвилинами.
"Я ними взагалі не користуюся, тому 100 хвилин мені до одного місця. Однак ціна нового тарифу становитиме 200 грн замість 150, що в мене зараз", - поскаржився клієнт.
Абонент поцікавився, чи може він вплинути на наповнення та вартість тарифу, зробивши його комфортним для себе та гаманця.
"Можна мені залишити свої 25 гіг інету та забрати ваші 400 хвилин на інших операторів, але зберегти вартість тарифу?", - поцікавився абонент.
Фахівці компанії заявили, що умови тарифного плану змінюються для всіх абонентів, тому винятки неможливі. Водночас клієнту порадили обрати новий тариф, який співпадатиме з його потребами.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, дрібниця, а приємно: Vodafone дає знижку на 6 місяців, як отримати.
Також наш портал інформував, гроші зникають з рахунку: абонентам Київстар, Lifecell та Vodafone розповіли, як перевірити, куди вони подіються.
Крім того, ми писали, Київстар дарує знижки на нові номери: але час обмежений.