В Україні вже розпочалися перші відключення побутових споживачів, які заборгували за електроенергію. На facebook-сторінці "Чернігівобленерго" пояснили, що потрібно знати, якщо отримали повідомлення про відключення послуги.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяКабмін скасував дію мораторію, який забороняв відключення комунальних послуг населенню за борги. Так, у деяких областях вже стартували перші відключення та боржникам активно розсилаються відповідні повідомлення.
У "Чернігівобленерго" пояснили, що після отримання попередження про можливе відключення електроенергії, споживач має 10 робочих днів, щоб погасити заборгованість.
Якщо домогосподарство встигає у встановлені терміни погасити заборгованість та підтвердити оплату до дня відключення, то постачання електроенергії не припиняється.
У разі коли споживач не реагує на попередження і борг залишається за ним, то постачальник включає дане домогосподарство у відповідний список, за яким оператор системи розподілу проводитиме відключення.
Споживач зможе відновити електропостачання після його відключення лише за умови виплати боргу. Також доведеться додатково заплатити ОСР за повторне підключення до мережі.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, можна платити 1,05 гривні за кіловат: як суттєво заощадити на комуналці.
Також наш портал інформував, купувати не обов'язково: українцям розповіли, як економити у світі, не встановлюючи новий лічильник.
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, не потрібно стояти в чергах: у "Київтеплоенерго" пояснили 8 питань, які можна вирішити без візиту.