Мобільний оператор Vodafone пообіцяв компенсації абонентам, які мали проблеми з роботою сервісів. Про це йдеться на facebook-сторінці компанії.

У зв'язку з масштабним технічним збоєм у роботі "Київстар" збільшилося навантаження інших операторів мобільного зв'язку. Зокрема, з 12 грудня деякі абоненти Vodafone скаржилися на проблеми із сервісами.

Vodafone, скріншот: YouTube
Vodafone, скріншот: YouTube

У компанії заявили, що щойно стабілізують роботу системи, одразу ж проаналізують проблеми, з якими зіткнулися абоненти у ці дні. У разі підтвердження – буде надано компенсацію.

"Почнемо працювати з абонентами, які з 12.12 мали труднощі в роботі наших сервісів, а саме – з підключенням пакетів послуг у тарифах. Наші фахівці проаналізують ситуацію і, якщо мала місце некоректна тарифікація, ми централізовано зробимо відшкодування для таких абонентів", - проінформували у компанії.

Популярні новини зараз
Лафа скінчилася, дострибалися: 9 причин, чому українці не отримають субсидію у 2024 році Вершкове масло та соняшникова олія: українців попередили про нові ціни Затримка виплат: Пенсійний фонд пояснив, що буде з пенсіями та субсидіями за травень Не лише електроенергія вдарить по гаманцю: яка комунальна послуга подорожчає з 1 червня
Показати ще

Vodafone, скріншот: YouTube
Vodafone, скріншот: YouTube

Варто зазначити, що мобільний оператор "Київстар" також пообіцяв абонентам компенсації за період, коли не було доступу до зв'язку.

Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, Vodafone за копійки дарує безлімітний доступ до Telegram: хто може отримати.

Також наш портал інформував, Vodafone дарує абонентам 3 місяці зв'язку за 3 копійки: як отримати.

Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, "Розводить по-тихому на гроші": українка поскаржилася, що Vodafone знімає по 30 грн за "безкоштовну" послугу.