Центром суспільного розвитку "інтер-акція" провів соціологічне дослідження електоральних настроїв мешканців Дніпра перед місцевими виборами 25 жовтня. Результати показали, що в другому турі лідер «громадської сили» Загід Краснов випереджає чинного міського голову «Дніпра» Бориса Філатова. Про це в ІА «Інтерфакс-Україна» розповів директор «інтер-акції» Юрій Лагутов.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяДослідження проводилося 5-7 вересня методом face-to-face. Опитано було 1500 респондентів.
Серед тих, хто вже визначився зі своїм вибором, серед політичних партій переваги городян розташувалися в такому порядку:
"Громадська сила « - 22,4%,» Пропозиція « - 21,3%,» Слуга народу « – 13,5%, ОПЗЖ - 8,8%,» Блок Вілкула" - 8,5%.
У першому турі виборів мера кандидати розташувалися б наступним чином.
Борис Філатов-31,5%, Загід Краснов – 29,7%, Сергій Риженко – 12%, Сергій Нікітін – 5%, Іван Куліченко – 4,6%.
А ось у другому турі лідер, згідно з дослідженням, змінюється:
Загід Краснов-39,4%, Борис Філатов – 38,1%. Ще 22,5% не визначилися.
З'ясували соціологи і антирейтинг кандидатів у мери Дніпра:
Борис Філатов – 45,7%, Загід Краснов – 19,3%, Сергій Нікітін – 13,3%, Серей Риженко-7%.
Як заявив керівник аналітичного центру "Інполіт «Сергій Биков, його не дивує, що» Громадська сила" вирвалася в лідери серед політичних партій у Дніпрі.
"Це сильний місцевий проект Загіда Краснова. Рецепт домогтися підтримки людей у них простий-працювати, незалежно від того, є вибори чи ні виборів. А не створювати якісь квазіпроекти перед місцевими виборами, - відповів він. – Що стосується мерських виборів, то у Філатова був відмінний шанс скористатися плодами децентралізації і підвищити рівень життя в місті. Але сьогодні проглядається його бажання "з'їхати" з теми коронавірусу і підтримки людей під час карантину, і зробити вигляд, що у всьому винна центральна влада. А люди розуміють, що це відповідальність місцевої влади. Звідси і високий антирейтинг».
У свою чергу, керівник аналітичного центру "Третій сектор" Андрій Золотарьов підкреслив, що використання 100 млн грн з бюджету на власний піар зіграло з міською владою злий жарт.
«У Дніпрі ми бачимо унікальний випадок. Зазвичай місцеві політичні проекти створюються владою з використання адміністративного та фінансового ресурсу, а «Громадська сила» вибивається із загальної системи. Це унікальна структура, яка працює за свої гроші і більше 10 років залишається постійною величиною в політиці Дніпра зі стабільним електоральним ядром. Звідси і високий рейтинг Краснова, - сказав він. – У той же час при Філатові Дніпро став чемпіоном з непрофесіоналізму і корупції. Передвиборча кампанія мера будується на гроші городян. Це 100 млн грн з бюджету. За ці гроші йде навіть не реклама, а пропаганда Філатова. Люди проти цього, вони втомилися жити в атмосфері брехні і морального терору».